Известие

Collapse
No announcement yet.

Система Q4 при Алфа Кросвагон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Здравейте.
    Моята е същата гума, но с черна алум. джанта с 5 лъча /по спомен/.
    Поздрави.
    Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)

    Comment


    • Първоначално публикувано от ray4o Покажи съобщение
      Здравейте.
      Моята е същата гума, но с черна алум. джанта с 5 лъча /по спомен/.
      Поздрави.
      и моята е като твоята - алуминиева, иначе е същата спадната. Сега ми е надута в багажника и прилича на нормална гума

      Comment


      • Здравейте колеги карам кросвагончето 5 та година,искам да споделя че колата е чудесна здрава и надеждна ,задните амортисьори са кът и са по къси и от на масовата 156 турски са и им изгниват чашките и пружината опира в гумата.кардана се ремонтира за около 200 лв .Раздатката е скъпа и не трябва да се чува шум от нея другото го има.А за колегите дето пишат за субару и Ауди да кажа,да прочетат историята ,когато алфа и Фиат са правили 4×4 другите просто не са съществували другото са спорове.Кросчето е доста проходимо, доста съм се учудвал но определено не е офроуд .Дразни ме единствено че като я зариеш някъде 1 и задна и идват малко дълги и ако не си кадър съединителя е чао но се свиква.Само искам да попитам на някой с кросвагончето калорифера бачка ли му че моя неще и неще да тръгне мършата.
        Last edited by pironkov66; d.m.y г., 22:46.

        Comment


        • Първоначално публикувано от Goro_Q4 Покажи съобщение
          и моята е като твоята - алуминиева, иначе е същата спадната. Сега ми е надута в багажника и прилича на нормална гума
          В оригиналния комплект има компресор

          Comment


          • Първоначално публикувано от pironkov66 Покажи съобщение
            Здравейте колеги карам кросвагончето 5 та година,искам да споделя че колата е чудесна здрава и надеждна ,задните амортисьори са кът и са по къси и от на масовата 156 турски са и им изгниват чашките и пружината опира в гумата.кардана се ремонтира за около 200 лв .Раздатката е скъпа и не трябва да се чува шум от нея другото го има.А за колегите дето пишат за субару и Ауди да кажа,да прочетат историята ,когато алфа и Фиат са правили 4×4 другите просто не са съществували другото са спорове.Кросчето е доста проходимо, доста съм се учудвал но определено не е офроуд .Дразни ме единствено че като я зариеш някъде 1 и задна и идват малко дълги и ако не си кадър съединителя е чао но се свиква.Само искам да попитам на някой с кросвагончето калорифера бачка ли му че моя неще и неще да тръгне мършата.
            Какъв е този калорифер, моята няма такова. Как да разбера дали имам ?

            Comment


            • Първоначално публикувано от Goro_Q4 Покажи съобщение
              Какъв е този калорифер, моята няма такова. Как да разбера дали имам ?
              Той ти е в централната конзола

              Comment


              • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Той ти е в централната конзола
                климатроника ли имаш предвид ? едва ли колегата pironkov66 него нарича "калорифер"

                Comment


                • Първоначално публикувано от pironkov66 Покажи съобщение
                  Здравейте колеги карам кросвагончето 5 та година,искам да споделя че колата е чудесна здрава и надеждна ,задните амортисьори са кът и са по къси и от на масовата 156 турски са и им изгниват чашките и пружината опира в гумата.кардана се ремонтира за около 200 лв .Раздатката е скъпа и не трябва да се чува шум от нея другото го има.А за колегите дето пишат за субару и Ауди да кажа,да прочетат историята ,когато алфа и Фиат са правили 4×4 другите просто не са съществували другото са спорове.Кросчето е доста проходимо, доста съм се учудвал но определено не е офроуд .Дразни ме единствено че като я зариеш някъде 1 и задна и идват малко дълги и ако не си кадър съединителя е чао но се свиква.Само искам да попитам на някой с кросвагончето калорифера бачка ли му че моя неще и неще да тръгне мършата.
                  Здравей,
                  благодаря за впечатленията относно Кросвагона. Аз я имам от два месеца и в началото на форума съм написал за първите си еуфорични впечатления. Сигурно си ги чел. Пишеш за 1-ва и задна, че са дълги, но няма как - не са й сложили бавни като на джиповете. Моето мнение, че затова са я пуснали само с този дизелов мотор нито много силен, нито слаб - да си има достатъчно сила на по-ниски обороти, за да излиза на проблемни места, защото ако е с някой 200 и кусур к.с. бензинов двигател, в някой гьол, докато изкъткаш съединителя ще се окопаеш...
                  Имам следните въпроси, единият вече задавах, но не съм удовлетворен от инфото на колегите. Искам мнение от човек със същия автомобил - тъй като колата дойде по талон от Италия като товарна и тук я регистираха така, но същевременно е и 3+1. Данъка ми е 6 лв, но пък плащам по-скъпа гражданска и трябва да минавам два пъти в годината на техн. преглед. Та въпросите са ми два:
                  1. Заяждат ли се ченгетата, ако не съм сложил мрежичката м/у задната седалка и багажника ?
                  2.На валците за проверка на спирачките има ли проблеми със системата 4х4. Навсякъде ли мога да я минавам, ли да търся пунктове с 4 валяка, за да стъпят и двата моста едновременно.

                  Comment


                  • Мрежичката не я свалям но така ме кефи не съм имал проблеми но данъка ми е226 лв но никой не мее питал,за прегледа като кажа че е 4×4 не ме качват незнам защо въпреки че не трябва да е така ама няма значение.А калорифера е като на масовите 156 ци ще го побългариме накрая .А за другите спорещи алфата и на едно колело тръгва три във въздуха пробал съм я ,но тва е от тракшъна. За офроуд уазка с ръчна.
                    Last edited by pironkov66; d.m.y г., 22:11.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Goro_Q4 Покажи съобщение
                      климатроника ли имаш предвид ? едва ли колегата pironkov66 него нарича "калорифер"
                      Калориферът е част от двузоновия климатроник

                      Comment


                      • Може ли повече информация за този калорифер.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от vilika1973 Покажи съобщение
                          Може ли повече информация за този калорифер.
                          Говорим за дизелови 156ци поне с вътрешен фейс лифт (двузоновия климатроник) + дизелови 156ци пълен фейс лифт.

                          Калориферът - малка "пита" с реотани, намираща се ориентировъчно "зад пепелника", която при ниски външни температури спомага за загряването на въздуха вътре в купето при първоначално стартиране или при натискане на копчето за "размразяване" на челното стъкло . Има няколко степени и се командва от климатроника.



                          При някои 156-ци, фабрично не е активен и съответно трябва да си го активирате (има изписано много във форума) !
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                            Говорим за дизелови 156ци поне с вътрешен фейс лифт (двузоновия климатроник) + дизелови 156ци пълен фейс лифт.

                            Калориферът - малка "пита" с реотани, намираща се ориентировъчно "зад пепелника", която при ниски външни температури спомага за загряването на въздуха вътре в купето при първоначално стартиране или при натискане на копчето за "размразяване" на челното стъкло . Има няколко степени и се командва от климатроника.



                            При някои 156-ци, фабрично не е активен и съответно трябва да си го активирате (има изписано много във форума) !
                            Здравей,
                            При мен като включа размразяването на задното стъкло, автоматично се включва размразяването на огледалата и челното стъкло. Климатроника минава на режим HI и на обдухване само на челното стъкло. Размразяването на огледалата е осезаемо, заедно с това на задното стъкло, но на челното, но не съм усетил да духа топъл въздух. Преди два дни сутринта валеше някаква ситна скреж - гняс, която се лепеше веднага на стъклото въпреки, че обдухването яко фучеше. Ако имам калорифер, или не работи, или работи слабо за тези студове. Как да разбера със сигурност дали имам такава джаджа ?

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от vilika1973 Покажи съобщение
                              Може ли повече информация за този калорифер.
                              Напиши в търсачката "калорифер" и ще прочетеш какво са обсъждали колегите за него и как да разберем дали имаме и дали работи.
                              Утре и аз ще се погъзя под жабката да видя имам ли такова нещо и дали работи, или само си го возя

                              Comment


                              • Като легнеш отдясно свали кората с две гайки и виж дали имаш такива букси като на снимката,на клемата на акумулатора два предпазителя два предпазителя до горивния филтър и датчик на маркуча на парното.закачам я на диагностика има зимен пакет активиран давам му симулация и нищо не става само чувам клапата че се затваря,А релетата не цъкат и тва е,и досега никой не ги е накарал да тръгнат в оригинален вид иначе ги пробвах директно ток и дори на един духа топло на три духа се едно е на 50 градуса ефекта ще е много добър ако заработят.Лошото е че управлението е много сложно.Гледа се зареждане подгревни свещи външна температура както и на антифриза,и май ще го побългарявам щом е там трябва да работи.А май всички кросвагони го имат досега съм видял 15 сетина и всички имат.

                                Comment

                                Working...
                                X